امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

جشن تولد رضا و علی

1391/8/26 16:13
319 بازدید
اشتراک گذاری

                              

 

سلام دوستان گلم

امروز تو مهد کودک ما جشن بود یک جشن خوب. جای شما خالی خیلی خوش گذشت.

آخه جشن تولد دو دوست عزیزم رضا و علی بود این دوستان خوبم 5 ساله شدن.ایشالا که مبارکشون باشه.

تازه من کیک هم خوردم (به جای شما هم خوردم) خیلی خوشمزه بود.جاتون خالی.

تولد تولد تولدت مبارک

 

من هم یک هدیه خیلی کوجولو (مثل خودم) بهشون دادم.

یک کتاب رنگ آمیزی با یک جعبه مدادرنگی:

ظهر که می خواستم به خونه برگردم خاله این بادکنک  تولد رو بهم داد که باهاش بازی کنم.

دستشون درد نکنه.  (چهارشنبه 24 آبان 91)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران قلنبه
26 آبان 91 11:36
ایشالا تولد 120 سالگی خودت
مژگان
26 آبان 91 18:07
خیلی قشنگن عزیزم