امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

اصلاح مو

1391/9/3 20:44
243 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به آرایشگاه رفتم که موهامو کوتاه کنم چی بگم از گریه هایی که کردم و جیغ هایی که زدم آرایشگاه رو روی سرم گذاشته بودم بابا و داداشم هرکار میکردن که من مثل یه بچه خوب بشینم نمی شد.

بیچاره مامان هم مجبور شد بیاد داخل تا منو ساکت کنه خلاصه اصلاحم تموم شد و به خونه اومدم تا استراحت کنم که مامان منو داخل حمام برد و ..........

                                                

 

اینقدر خسته شده بودم که وقتی بیرون اومدم خوابم برد اون هم دو سه ساعت.


(جای همگی تون خالی خواب خیلی چسبید)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مژگان
3 آذر 91 16:39
چقد ناز شدی خوشگلم مرد که نباید گریه کنه
حدیث
3 آذر 91 21:38
سلام عزیزم اومدم تو وبلاگت پسر نازت رو ببینم خیلی خوشگله ممنون به خاطر کمکی که تو وبم بهم کردی
رها مامان راستین
3 آذر 91 23:15
عزیزم مبارک خیلی خوشگل شدی مرد شدی دیگه
ستاره ذندگیم
16 آذر 91 7:13
عزیزم مبارک خیلی خوشگل شدی مرد شدی دیگه