امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

تاسوعای حسینی

1391/9/4 15:19
247 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تاسوعای حسینی است من این روز را به همه شما دوستداران اهل بیت (ع) تسلیت میگم.

من هم مثل خیلی از شماها در مراسم عزاداری سالار شهیدان شرکت کردم ایشالا خدا از من و شما قبول کنه.

اما دو تا مشکل داشتم یکی اینکه هوا کمی سرد بود دیگه اینکه دوست نداشتم کسی دستمو بگیره می خواستم آزاد باشم و برم تو هیئت ها قدم بزنم  غافل از اینکه ممکنه خانواده ام رو گم کنم. مثل اینجا:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیررضا
4 آذر 91 15:03
نام معشوق مبر نزد من از عشق مگو عشق دیریست كه در پیچ و خم عباس است هر چه داریم همه از كرَم عباس است خلقت جنت حق لطف كرم عباس است
مامان امیررضا
4 آذر 91 15:06
افرین پسرم امیدوارم همیشه پیرو راه امام حسین باشی
مامان معصومه
4 آذر 91 17:59
قبول باشه ناز پسر


مامان طاها
4 آذر 91 19:08
امیرمهدی جونم چقد نازی تو این ایام رو بهتون تسلیت میگم