امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

تحقیق و پژوهش

1391/9/24 17:26
355 بازدید
اشتراک گذاری

 

 من امروز کلی تحقیق دارم که باید بررسی کنم البته بعضی از اونا جالب نبودن که من همه رو پاره کردم و دور ریختم.

این برگه آخری است که دارم بررسی می کنم که بعضی از مطالبش رو باید حذف کنم چون به درد من نمی خورند.

بقیه ماجرا در ادامه مطلب

من امروز کلی تحقیق دارم که باید بررسی کنم البته بعضی از اونا جالب نبودن که من همه رو پاره کردم و دور ریختم.

این برگه آخری است که دارم بررسی می کنم که بعضی از مطالبش رو باید حذف کنم چون به درد من نمی خورند.

 

دیگه خیلی خسته شدم باید کمی بخوابم.

خوبه که از همین حالا عادت کنم که با هر دوتا دستم بنویسم تا هروقت دستم خسته شد از اون یکی دستم کمک بگیرم مثل اینجا:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 17:33
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مژگان
24 آذر 91 18:37
سلام پسر خاله گلم
قربونت برم ک چقد دوس داشتنی شدی


ممنون دخترخاله گلم
دل به دل راه داره
مریم مامان سلما
25 آذر 91 2:15
آفرین چه پسر با استعدادی آقای مهندس زیاد خودتو خسته نکن یه کمشو بذار برای بد
الناز
25 آذر 91 9:56
بابا اقای دانشمند موظب باش یه وقت خسته نشی خوشگله نازنین