امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

عفونت گوش

1391/9/25 22:56
725 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان گلم از دیشب دوباره بیقراری های من شروع شده آخه گوشم به شدت عفونت کرده و مرتب تب می کنم.به حدی که امروز مامانم ترجیح داد به سر کار نرود و از من مراقبت کنه.

امروز عصر هم مامان و بابام منو به کرمان پیش دکتر متخصص کودکان بردند البته هرجا می رفتند نوبت بهشون نمی دادند و می گفتند که دیر آمدید مخصوصا منشی یکی از متخصصان که اسمشو نمی برم خیلی بداخلاق بود.

خلاصه مرا پیش دکتر شراره خوارزمی بردند چون او هنوز نوبت داشت.بعداز ویزیت ایشان به خونه برگشتیم و من داروهامو خوردم و خوابیدم.

حالا دعا کنید که به زودی خوب شوم آخه خسته شدم از بس که دارو خوردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامان سلما
29 آذر 91 3:01
عزیزم بلا به دور انشاالله که زود زود خوب بشی