امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

لجبازی

1391/9/26 17:03
321 بازدید
اشتراک گذاری

 

چقدر بهتون بگم من مریضم صدای این تلویزیونو کم کنید دیگه حوصله ندارم  خسته شدم.

حالا که توجهی به من نمی کنید منم کلید سه راهی رو خاموش می کنم.

زود باشید خاموشش کنید تا سه میشمرم وگرنه خاموش میشه.

        یییییییییییییک      دوووووووووووووو       سه       

خاموووش

حالا خوب شد؟    تا شما باشید گوش به حرف بزرگتر بکنید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ستاره زندگیم
27 آذر 91 10:39
توراحس میکنم هردم...


که با چشمان زیبایت مرا دیوانه کردی...


من از شوق تماشایت...


نگاه از تو نمیگیرم....
سلام ستاره زندگیم
دوستت دارم

تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار....


ولی...افسوس...این رویاست....


تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم....


تو با من مهربان بودی...


واین رویا چه زیبا بود....


ولی.... افسوس.... که رویا بود....



مریم مامان سلما
29 آذر 91 3:05
عزیزم مشکل شما صدای تلوزیون نبوده مشکل سر این بوده حواس مامان و بابا به تلوزیون بوده وحتما فقط یه لحظه خیلی کوتاه به شما توجه نشده شما بچه ها هم که حساس چون دقیقا یه نمونه شو ما هم داریم شما همه توجه ها رو برای خودتون میخواین