امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

جش یلدا در مهد کودک

1391/10/7 23:58
765 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوستان گلم همینطور که می دونین دیشب شب یلدا بود و دیروز هم روز یلدا بود به همین مناسبت ما دیروز توی مهد یک جشن باشکوه داشتیم به من و دوستان مهدکودکیم که خیلی خوش گذشت.

من از همه خاله های مهربونم تشکر می کنم که این جشن رو برپا کردن و براشون آرزوی سلامتی و سربلندی می کنم.

و همچنین از همه مامانای عزیز هم تشکر می کنم که زحمت کشیدن و این خوراکیهای قشنگ و خوشمزه رو واسه این جشن تهیه  و تزئین کردند.دستشون درد نکنه

به به چقدر خوشمزه است

این دوست عزیزم هم منو محکم گرفته که دیگه دست به خوراکیها نزنم.آخه حق داره چون من خیلی کار بدی کردم که به اونا دست زدم. ایشالا که بزرگترا منو ببخشن.

وای خدای من این دوست عزیزم رو ببینید میخواد منو خفه کنه. زود باشین خاله هارو صدا بزنید. قول میدم دیگه به چیزی دست نزنم.

این هم چند عکس یادگاری با دوستان عزیزم:

 

لطفا بقیه عکس ها را در ادامه مطلب ببینید.چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی طاها
1 دی 91 23:54
درود با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش منتظر قدم رنجتون هستم بدرود
ستاره زندگیم
3 دی 91 15:43
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_______________ ~~~~/____________________\~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... ...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*BEST* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' |---------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ---------------°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_______________ ~~~~/____________________\~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... ...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*BEST* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' |---------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|-------آپم-زود بيا-----| ((--|--------.-------'-----| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------| این همه وسیله نقلیه برات فرستادم با هر کدوم دوس داری بیا بهم سر بزن. ---------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|-------آپم-زود بيا-----| ((--|--------.-------'-----| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------| این همه وسیله نقلیه برات فرستادم با هر کدوم دوس داری بیا بهم سر بزن.