امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

امیرمهدی کوچولو

خداجونم دوستت دارم😍

برف شادی

1391/10/7 16:05
655 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                

امروز صبح که از خواب پاشدم به پشت پنجره رفتم تا طبق معمول توتوهارو نگاه کنم که چشمم به برف های روی حیاط  افتاد. اول فکر کردم که برف شادی است اما بعدا فهمیدم که این هم یکی از نعمتهای خدای مهربون است که من برای اولین بار می دیدم و تعجب می کردم.

البته این برف همون برف شادی است که خیلی هارو شاد می کنه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پیور گرل
7 دی 91 16:42
پسرخیلی ناز و ملوسی داری خدا برات نگهش داره خواستی عکسای خوشگلشو تقویم کنی یه سر بیا وبلاگم
مامی کتی
7 دی 91 17:01
سلام به من هم سر بزنید پشیمان نمی شوید www.taghvim2000.persianblog.ir تخفیف ویژه برای شما
مامی طاها
7 دی 91 20:51
سلام امیر مهدی کوچولویه نانازی اینجا تو شهر ما برف زیاد نمیاد یعنی اصلا رو زمین نمیشینه اب میشه خیلی خوبه که برف دیدی پسر منم وقتی اولین بار قطره های بار.ن افتاد رو دستش 8ماهش بود میگفن اب اب یادش بخیر
ستاره زندگیم اریانا
8 دی 91 9:53
سلام مامان مهربون واسه دخترم که خیلی مریضه دعا کنین که زود خوب بشه دلم بد جوری گرفته طاقت مریضی شو ندارم ممنون نون میشم